Субота, 23.06.2018, 12:39

Слов'янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти ім. П. Ф. Кривоноса

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 12
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Методична робота

    Ларініна Лариса Миколаївна - методист 2 корпусу

    Кучерова Вікторія Володимирівна- методист 1 корпусу

    Методична робота в Слов’янському БРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про загальну середню освіту", даним Положенням, Статутом навчального закладу, іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти.

    Методична робота педагогічного колективу центру спрямована на реалізацію єдиної навчально–методичної проблеми, а саме: «Вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, як умова результативності навчально–виховного процесу в центрі».

    Головна її мета:

    • допомогти педагогічним кадрам у реалізації актуальних питань розвитку, удосконалення й підвищення професійної майстерності та фахового рівня;
    • активізувати творчий потенціал педагогів;
    • розвивати здатність до швидкої адаптації в мінливих умовах;
    • підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості і розвитку учнів.

    Виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічного колективу основане на анкетуванні та діагностуванні педагогів. Творча група продовжує свою роботу спрямовану на вирішення запропонованих завдань щодо реалізації проблемної теми. Складено план дослідження визначеної проблеми, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими напрямами педагогічного процесу.

    В Центрі діє шість методичних комісій: залізничного профілю, торгівельно-кулінарного профілю, викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін, викладачів природничо-математичної підготовки, художньо-естетичного профілю, класних керівників та педпрацівників з виховної роботи

    Методичні комісії створюються на навчальний рік і проводять засідання, як правило, щомісяця.

    Персональний склад методичних комісій, а також голови комісій був затверджений наказом директора на початок навчального року.

    Плани роботи методичних комісій були розроблені на навчальний рік за результатами попередньої діяльності педагогічного колективу та на основі аналізу підсумків діагностичного вивчення професійної компетентності педагогічних працівників.

    Колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи.

    Кожний педагогічний працівник на початку навчального року складає план самоосвіти з урахуванням особистих інтересів і об’єктивних потреб професійно-технічної освіти, за допомогою якого підвищує свій педагогічний рівень.

    Педагогічна рада. Творчість наших педагогічних працівників спостерігається під час проведення педагогічних нарад в нетрадиційній формі, коли у викладачів є змога попрацювати в творчих групах.

    Методичні семінари-практикуми. З метою вивчення сучасних педагогічних теорій, інтеграції у сферу педагогічних інновацій в Центрі проводяться різні семінари – практикуми, конференції, фестивалі педагогічних думок, педагогічні панорами та інше.

    Активно працюють «Школи початкуючого викладача та майстра», основним завданням яких є надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання відповідних предметів, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення психолого-педагогічної науки, формування творчої активності у молодих спеціалістів. «Школу вдосконалення педагогічної майстерності» очолює Кір'янова В.В. – викладач «спеціаліст вищої категорії», «Школу передового досвіду»-Новікова О.В., викладач «спеціаліст вищої категорії, старший викладач».

    Три роки підряд наш навчальний заклад бере участь у міжнародних форумах «Інноватика в сучасній освіті» та міжнародних виставках «Сучасні заклади освіти» (м. Київ), за що нагороджений бронзовою, срібною та золотою медаллю.

    У системі методичної роботи особливу роль відіграє проведення відкритих уроків та взаємовідвідування уроків. Добре налагоджене взаємовідвідування сприяє перенесенню кращих методів і прийомів роботи одного педагога в практику діяльності інших, надихає педагогів на пошук нових шляхів навчання, виховання, будить творчу ініціативу.

    Педагогічні працівники СБРЦПО ім. П.Ф. Кривоноса активно займаються видавничою діяльністю: надсилають матеріали до Всеукраїнського каталогу педагогічних матеріалів різних сайтів, за що отримують сертифікати про публікацію. Систематично друкуються в журналах «Профтехосвіта», «Професійно технічна освіта», «Методист».

    Участь у методичній роботі є невід’ємною складовою професійної діяльності педагога. Його обов’язок – «постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру». За всієї різноманітності форм організації методичної роботи вирішити багатопланові завдання можна лише через створення оптимальної системи методичних заходів та надання педагогам права вільного вибору тих форм, які максимально враховують їхні потреби, запити та інтереси.