Неділя, 20.09.2020, 19:49

Слов'янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти ім. П. Ф. Кривоноса

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 46
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Виховна робота

    https://www.portmone.com.ua/r3/uk/sbrcpo/ - Українською мовою.

    https://www.portmone.com.ua/r3/en/sbrcpo/ - Англійською мовою

    Виховна робота у центрі різноманітна. Традиційно проходять масштабні та цікаві культурно-масові заходи: "Моя країна – Україна", Свято першого дзвоника, День миру, День студента, конкурс "Ми шукаємо таланти", День відкритих дверей, День Соборності України, День Пам’яті героїв Крут, предметні та тематичні тижні (тиждень української писемності та мови, тиждень права, історії, математики, фізики, інформатики, географії, біології, іноземної мови, тощо), тематичні фотовиставки, Шевченківські дні, Спартакіада, День Козацтва, День Святого Миколая, Конкурс снігових фігур, свято "Масляна", День захисту дітей, Свято вручення дипломів, конкурси, виставки, флешмоби, тематичні вечори, зустрічі з учасниками ІІ світової війни та учасниками АТО, круглі столи, диспути, брейн-ринги, тощо, спрямовані на виховання гармонійної особистості.

    У центрі приділяється достатня увага охопленню учнів позаурочною діяльністю. Саме залучення учнів до гурткової роботи сприяє вирішенню проблем превентивного виховання, попередження асоціальної поведінки.

    Педагоги активно залучають учнів до гурткової роботи. В центрі діє 19 гуртків та 4 спортивні секції. Робота ведеться за такими напрямами: художньо-естетичний, декоративно-прикладний, мовний, інтелектуальний, технічний, фізкультурно-спортивний.

    Гуртковою роботою охоплено понад 70% учнів від загального контингенту. Учні центру постійно приймають участь в міських, обласних та міжнародних конкурсах; в міських, окружних та обласних спортивних змаганнях з футболу, волейболу, настільного тенісу, баскетболу, шахів та шашок.

    СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ

    Діброва Вікторія Романівна – соціальний педагог

    Спеціаліст І категорії

    Моє педагогічне кредо:

    « Вміти вислухати людину, зрозуміти та надати необхідну допомогу»

    «Ніколи не розповідати людям про свої плани, а просто брати та робити»

    ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

    Панасенко Любов Володимирівна - практичний психолог  

    спеціаліст вищої категорії

     

     

    ПРО СЕБЕ І СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ

    Моє життєве кредо: «Життя нічого не дає людині без наполегливої праці. Перетвори перешкоди на переваги, негативне на позитивне, ідеальне на реальне».

    Я пишаюся своїми друзями, своєю професійною репутацією, своїми учнями і колегами.

    Мені не соромно за власні методичні напрацювання, ставлення до людей. Кожна людина для мене – безумовна цінність, і я завжди намагаюсь стати на її місце, щоб зрозуміти її вчинки та слова. «Нехай не ти про себе говоритимеш, а заговорять про тебе твої справи».

    Від майбутнього сподіваюсь змін на краще. У світі має примножитися любов і доброта. Надія і віра завжди мають жити в душі людини, і тоді світ почне змінюватися!

    Подобається щирість у стосунках. Люблю природу, люблю свою роботу, подобається рух уперед – коли є можливість оволодівати новим і прогресивним.

    Викликає стан подиву пасивність людини, ігнорування тих можливостей та шансів, що дає їй життя.

    Мої побажання: мрійте і невпинно працюйте над утілення замисленого в життя, збагачуйте власну особистість. Перетворюйте складності життя на нові для себе можливості та етапи дорослішання, особистісного зростання і набуття досвіду. Використовуйте всі шанси, які дає життя, і досягайте успіху. Не забувайте, що щастя – це риса характеру: один постійно його чекає, другий – постійно шукає, а третій – всюди знаходить. Будьте щасливі!

    БІБЛІОТЕКАРІ

    Павенко Наталья Вікторівна - бібліотекар

    Коломієць Віта Юріївна - бібліотекар

    Проблема, над якою працює бібліотека Слов’янського багатопрофільного регіонального центру професійної освіти імені П.Ф.Кривоноса: «Формування ключових компетенцій учнів на основі використання інноваційних технологій».

    Задачі бібліотеки:

    • оперативно та якісно комплектувати фонд навчальною літературою для кращого виконання задач з освіти та професійного навчання учнів;
    • сприяти вихованню у учнів інформаційної культури, любові до книги;
    • розвивати у підлітків потребу до систематичного читання, творчої думки для успішного засвоєння учбових програм;
    • виховувати у читачів загальнолюдські моральні цінності;
    • здійснювати національно-патріотичне, морально-правове, трудове, екологічне, естетичне виховання учнів;
    • працювати над сучасним естетичним оформленням бібліотеки;
    • впроваджувати в роботу з читачами ефективні форми і методи пропаганди літератури, підвищувати ефективність використання книжкового фонду бібліотеки шляхом вивчення читацьких запитів;
    • впроваджувати в роботу з читачами ефективні форми і методи пропаганди літератури, підвищувати ефективність використання книжкового фонду бібліотеки шляхом вивчення читацьких запитів;
    • в роботі бібліотеки використовувати комп’ютерну техніку та інформаційну мережу Internet;
    • сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу, виховувати у читачів національну свідомість, повагу до національних символів;
    • сприяти підвищенню професійної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання, пропонуючи нову педагогічну та методичну літературу.

     

    ГУРТКОВА РОБОТА

    Кожний викладач прагне, зацікавити учнів своїм предметом, адже це є запорукою успішного навчання.

    «Зацікавити розум дитини - ось що є одним з основних положень нашої доктрини, і ми нічим не нехтуємо, щоб прищепити учневі смак, ми сказали б, навіть пристрасть до навчання» ( М.В.Остроградський.)

    Одним із засобів зацікавлення учнів своїм предметом є добре продумана позакласна робота.

    Гурток є однією з форм позакласної роботи. Тематика занять гуртка пов'язана з програмним матеріалом, а також з тими позакласними заходами , які проводяться в центрі.

    Як правило, заняття гуртка проводяться один раз на місяць.

    На початку навчального року складається план роботи гуртка, враховуючи інтереси учнів.

    На засіданнях гуртків також проводиться робота по підготовці учнів до участі в олімпіадах, конкурсах профмайстерності тощо.

    Послідовність проведення заходів

    із здобувачем освіти, який схильний до пропусків уроків

    без поважної причини:

    1. Бесіда класного керівника та майстра виробничого навчання з дитиною(Обов’язковий запис в зошиті індивідуальних бесід з учнями та їх батьками).
    2. Виклик на бесіду батьків (лист батькам, зареєстрований в установленому порядку)
    3. Бесіда класного керівника та майстра виробничого навчання з батьками дитини. (Обов’язковий запис в зошиті індивідуальних бесід з учнями та їх батьками)
    4. Розгляд поведінки на засіданні Ради профілактики групи.(Оформлення протоколу)
    5. Бесіда на рівні адміністрації з дитиною та батьками (заступник директора, старший майстер, соціальний педагог, директор)
    6. Консультація практичного психолога (при необхідності)
    7. Відвідування за місцем проживання, складання акту обстеження умов проживання.
    8. Розгляд поведінки на засіданні Штабу профілактики або на засіданні педагогічної ради. (Оформлення протоколу)
    9. Лист батькам за місцем роботи, листи до сільської абе селищної ради. (листиреєструються в установленому порядку).
    10. Постановка на внутрішній облік.(Класним керівником або майстром в/н пишеться заява на ім’я директора про постановку на внутрішній облік, яка розглядається на засіданні Штабу профілактики або на засіданні педагогічної ради і виноситься відповідне рішення)
    11. Повідомлення в Службу у справах дітей та Ювенальну превенцію за місцем проживання дитини (для неповнолітніх). (Листи реєструються в установленому порядку).
    12. Повідомлення в Соціальну службу у справах дітей, сім’ї та молоді (для повнолітніх). (Листи реєструються в установленому порядку).

     

    Постійно фіксувати роботу з учнями, які схильні до пропусків уроків без поважної причини в журналі з виховної роботи.

     

    Корисні посилання

     

    Класним керівникам
    teacher.at.ua - Поурочні, календарні, тематичні плани, розробки уроків, виховних заходів, статті освітньої тематики.
    navigator.rv.ua - МетапроектуВизнайдетерізноманітнуінформаціюзмережіІнтернет, каталогвеб-посиланьнаресурсиосвітньоїтематики, матеріалипідготовленіобласнимибібліотеками.
    www.teacherjournal.com.ua - Учительський журнал on-line. ЩебільшевідВидавничоїгрупи "ОСНОВА"

    Викладачам

    http://www.mon.gov.ua – сайт Міністерства освіти і науки.

    https://proftekhosvita.org.ua – веб-портал професійно-технічної освіти

    http://www.metodportal.net – все для підготовки уроки

    http://terpug.at.ua - Популярна технологія

    http://trudove.org.ua - Трудове навчання

    koncpekt.org.ua - Конспекти уроків, статті, роздуми.
    www.novashkola.ua - Мультимедійнідиски
    i-kar-100.narod.ru - Реферати, розробкиуроків, опорніконспекти
    www.uroki.net - Метоюданогосайту є допомогамолодимвчителям у складанніпоурочноготатематичногопланування, сценаріївшкільнихсвят, в розробцівідкритихуроків з різнихшкільнихпредметів, класнихгодин.
    prezentcui.at.ua - Презентаціїзразнихтемшкільногокурсу

     

    Охорона праці
    ohoronapraci.teplovod.dp.ua – на сайті зібрана нормативно-правова база з питань охорони праці в навчальному закладі, примірні інструкції за галузевим спрямуванням, посадові інструкції та методичні матеріали для підготовки до уроків.

    otipb.at.ua - Охорона праці, пожежна безпека, перша медична допомога, безпека дорожнього руху, спецодяг та ЗІЗ, книги, корисні програми
    detibezpeka.wordpress.com - Сайт для класного керівника "Дитяча безпека"
    http://ddai.com.ua - Юний інспектор руху.

    Пам’ятка для батьків

    1. Діти – основа сім’ї. У процесі виховання враховуйте індивідуальні особливості розвитку дитини.

    2. Не ображайте, не бийте, не принижуйте дитину.

    Пам’ятайте, навчання – це радість ( негативні емоції не сприяють засвоєнню матеріалу, вбивають бажання вчитися). Криком ви нічого не зміните.

    3. Знайдіть час для бесіди з дитиною. Під час спілкування не реагуйте бурхливо, не засуджуйте, а будьте тактовними, толерантними у вираженні своїх суджень, думок. Намагайтеся контролювати режим дня дитини.

    4. Пам’ятайте, що дитина – це ваше відображення ( грубість породжує грубість, крик – крик, а взаєморозуміння і доброзичливість – добро і злагоду в сім’ї ).

    Запитайте себе: «Чи хочу я, щоб моя дитина була схожа на мене?»

    5. Дитина – це цілий світ, сприймайте її як цілісну особистість, дорослу людину, яка має свої права ( на навчання, відпочинок тощо ) і певні обов’язки (вчитися, дотримуватись правил для учнів).

    6. Якщо ви помітили, що у дитини «важкий» період, тоді підтримайте її.

    7. Не віддаляйте дитину від себе – знайдіть час поговорити, зрозуміти, згадати себе в її віці, допоможіть, якщо потрібно, лагідним добрим словом.

    8. Не шкодуйте ніжних слів, будуючи стосунки з власною дитиною.

    9. Ви дали дитині життя, тож допоможіть зорієнтуватися у бурхливому морі життєвих подій.

    Робота медіаторів в Слов’янському багатопрофільному регіональному центрі

    професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса

    В межах проекту «Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом рівний-рівному та вирішення конфліктів мирним шляхом в закладах освіти Донецької та Луганської областей», який впроваджує Громадська організація «ЛаСтрада України» тренерами з числа учнів медіаторів зі служби порозуміння при підтримці педагогів медіаторів Дібрової Вікторії та Коптєвої Оксани провели навчання другого складу учнів\учениць медіаторів-ровесників. Медіаторки центру провели анкетування, а потім тренінги по програмі «Базові навички медіатора\медіаторки служби порозуміння закладу освіти». По закінченню навчання 10 учнів медіаторів-ровесників другого складу СП отримали сертифікати.

    На сьогоднішній час в центрі пройшли навчання 20 учнів-медіаторів, які працюють по залученню учнівської молоді до ненасильницьких методів комунікації, вирішення конфліктів мирним шляхом та популяризації медіації.

    Медіація – крок до примирення.